Beleid voor retourzendingen en klachten
Beleid voor retourzendingen en klachten
Algemeen
We bieden een 100 dagen retourbeleid, wat betekent dat je 100 dagen hebt vanaf ontvangst van de Framky om een retouraanvraag in te dienen.
Om in aanmerking te komen voor retournering moet het product in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen en in de originele verpakking zitten.
Neem contact met ons op via hello@framky.com om de retourprocedure te starten. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. Artikelen die zonder retouropdracht naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.
Als je vragen hebt over een retourzending, kun je altijd contact met ons opnemen via hello@framky.com.
Retourzendingen worden naar het adres gestuurd:
Framky sp.
z o.o.
Heliotropów 29/D3
04-796 Warschau
NIP: 5213928409
Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het product defect of beschadigd is, of als je het verkeerde product hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Uitzonderingen/niet-terugvorderbare posten
Helaas accepteren we geen retourzendingen op producten uit de uitverkoop.
Geeft
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en beoordeeld, laten we je weten of je restitutie is goedgekeurd of niet. Als de retourzending is goedgekeurd, ontvang je een automatische terugbetaling via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gecrediteerd.