Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meeste van je vragen.
Neem gerust contact met ons op als je nog hulp nodig hebt.
Framky galeriewanden
We stellen de volgende maten voor standaard galerijen voor: klein (120x80 cm), medium (150x100 cm), groot (250x150 cm). Je kunt echter elk formaat kiezen door zelf de breedte en hoogte van de beschikbare ruimte in te voeren - het systeem zal een galerijopmaak voorstellen die bij deze afmetingen past.
De maximale grootte van de compositie die we kunnen produceren is 10x5 meter.
Hangers kunnen tegen de meeste muren worden gebruikt, maar ze vereisen een glad oppervlak.
In welke situaties werken ze niet?
Oud pleisterwerk - als je vermoedt dat je pleisterwerk of verf loslaat van de muur.
Structuurmuren of baksteen - hun poreusheid kan te hoog zijn voor de hangers om strak genoeg te blijven hangen.
In deze situatie kun je het beste kiezen voor een aankoop met traditionele installatie. De sjabloon die bij de galerie wordt geleverd heeft gaten waar je moet boren om de lijsten recht en gelijkmatig op te hangen.
Dat zou niet moeten. Als de hangers goed worden losgetrokken, laten ze geen sporen achter op de muur.
Als je oud pleisterwerk hebt dat zwakker kan zijn, zorg er dan voor dat je de hangers heel langzaam afpelt.
De hangers kunnen een minimale lijmvlek achterlaten, die alleen zichtbaar is onder het licht. Veeg de muur op deze plek schoon met een natte doek, gedrenkt in bijvoorbeeld alcohol om het oppervlak te ontvetten, of gebruik een speciale spons om het vuil van de muur te vegen.
Framky Galleries is een eigen oplossing om foto's te ontwikkelen en in te lijsten zonder glas. Hiervoor moet de foto op een hard kartonnen bord worden bevestigd, wat wij tijdens het fabricageproces doen. Daarom is het niet mogelijk om de lijsten zelf te kopen.
We beperken ons echter niet tot fotoafdrukken. Je kunt een gescand kunstwerk van je kind of een artistieke poster uploaden naar het frame.
We gebruiken 3 papiersoorten, die je kunt kiezen wanneer je Gallery koopt:
Standaard Fotografisch Mat - diepe kleuren op perfect mat 230 g/m2 premium papier.
Fine Art - 100% katoen en zuurvrij (270 g/m2), warmer met een gladde textuur. Overtreft traditioneel papier in kleurverzadiging door uitstekende inktabsorptie.
Hahnemühle Photo Rag Bright White - top fine-art papier met een gewicht van 310 g/m2 en een verfijnde textuur.
- - Foto's zonder marge, die de kaders volledig vullen,
- - foto's met een marge (klein, middelgroot, groot) + de mogelijkheid om een inscriptie op de marge af te drukken
- - foto's met passepartout - dit is een kartonnen frame dat in het frame van de foto wordt geplaatst en de randen bedekt.
Bestellingen
Je kunt telefonisch contact met ons opnemen op +48 22 270 1091 of een e-mail sturen naar hello@framky.com. Vermeld je bestelnummer en we zullen controleren of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Vervolgens storten we binnen 7 werkdagen het geld terug via dezelfde methode die je hebt gekozen toen je de bestelling plaatste. Je ontvangt per e-mail bericht wanneer het geld is teruggestort op je rekening.
Neem telefonisch contact met ons op via +48 22 270 1091 of stuur een e-mail naar hello@framky.com. Zodra we de status van je bestelling hebben gecontroleerd, ontgrendelen we de mogelijkheid om je bestelling te bewerken.
Betaalmethoden
Polen: Snelle online overboeking (Przelewy24). Via het Przelewy24 systeem selecteer je je bank. In de volgende stap log je in op online bankieren en bevestig je de betaling. Het hele proces vindt plaats in een gecodeerde, beveiligde SSL-verbinding, die de bescherming van websites en de vertrouwelijkheid van elektronisch overgedragen gegevens garandeert. Na betaling keer je terug naar de Framky website en ontvang je een e-mail ter bevestiging en betaling van je bestelling en wordt je droom Fotogalerij ter verwerking aangeboden, waarover je ook in een apart bericht wordt geïnformeerd.
Verzenden
Levering in de hele Europese Unie is gratis.
Polen - we bieden bezorging door koerier InPost, DPD, UPS.
Andere landen van de Europese Unie - pakketten worden geleverd door koerier DPD, UPS.
Je kunt je bestelling persoonlijk afhalen op ons hoofdkantoor aan de Heliotropowstraat 29 in Warschau. Als dit het geval is, bel ons dan van tevoren om een afhaalafspraak te maken.
Als je het pakket ontvangt, moet je het zorgvuldig controleren. Controleer het op beschadigingen, kreuken of tekenen van opening. Als je iets verdachts ziet, moet je het openen in het bijzijn van de koerier. Als het product in het pakket beschadigd is, moet de koerier ter plekke een schaderapport opstellen waarin je precies beschrijft hoe en wat er beschadigd is in ons pakket.
Als je de schade echter opmerkt nadat de koerier al is vertrokken, moet je contact opnemen met de vervoerder om een schaderapport op te stellen. Dit moet binnen 7 dagen na ontvangst van de zending gebeuren. Tegen de tijd dat de koerier arriveert, moet de ontvanger de zending en de verpakking achterlaten voor inspectie door de koerier.
Geeft
- 1. Send an email to hello@framky.com with your order number and requesting a return. We will be pleased if you give us a reason.
- 2. Pack and secure the package, put the return form in it.
- 3. Stuur het pakket naar het adres van ons hoofdkantoor:
Framky sp. z o.o.
29 Heliotropow Street
04-796 Warschau
- 4. Je ontvangt een e-mailbericht wanneer het pakket bij ons aankomt.
- 5. Binnen 14 werkdagen verwerken we de retourzending en sturen we het geld terug naar je rekening. Je ontvangt hiervan bericht per e-mail.
Klachten
Framky is verplicht om een product zonder gebreken te leveren.
Als het verkochte product defect is of gebreken vertoont, kan de klant met een klacht verzoeken om het defect te verhelpen, het product te vervangen door een nieuw exemplaar, een verklaring af te geven over een prijsvermindering of een verklaring af te geven over het opzeggen van het contract (het contract kan niet worden opgezegd als het defect aan het product onbeduidend is).
In het geval dat Framky Gallery gebreken vertoont die niet veroorzaakt zijn door schade aan het pakket door de vervoerder, stuur ons dan een bericht naar hello@framky.com, met foto's erbij waarop de gebreken te zien zijn. We proberen zo snel mogelijk te reageren met een voorstel om het probleem op te lossen.
Ik heb Framky al, wat is het volgende?
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?
Schrijf ons of bel ons. We beantwoorden je graag persoonlijk!